2021 crescita di i cullettori di piastra piatta.

A cunsolidazione trà l'industria termale solare glubale hà cuntinuatu in 2021. I 20 più grandi fabricatori di cullezzione di piastra piatta listati in u ranking anu sappiutu aumentà a produzzione da, in media, 15% l'annu passatu.Questu hè significativamente più altu ch'è in l'annu passatu, cù 9%.I mutivi di a crescita sò parechje è dipendenu da a regione.L'interessu crescente in l'usu di u calore rinnuvevule per evità i prezzi più alti di i carburanti fossili era unu di i motivi per a crescita di vendita citata da un fabricatore europeu.

In u 2020, circa 1,4 gwth di sistemi di cullezzione solare (ultimi dati) sò stati installati in Europa, è a maiò parte di elli eranu cullettori di piastra.In u 2021, a Cina aghjunghjenu 5g cù cullettori solari di piastra piatta.

U cullettore di piastra piatta hè u cumpunente primariu per u sistema di acqua calda solare, In u 2022, Solarshine cuntinueghja à furnisce cullettori di piastra piatta d'alta qualità à u mondu sanu, per prutege a terra verde.I cullettori solari SolarShine C-serie ponu furnisce i bisogni sia per u riscaldatore d'acqua calda domestica residenziale sia per i grandi solari cummirciali cumu prughjetti di riscaldamentu d'acqua, cum'è per hotel, scola, fabbrica è centru cummerciale, etc. I pannelli piani sò ideali per diverse dimensioni di solare. applicazioni d'acqua calda.


Tempu di Postu: Apr-30-2022