Circa a pompa di calore di riscaldamentu di casa in u clima fretu

U principiu di funziunamentu di pompe di calore in i climi friddi

A pompa di calore d'aria hè u tipu più cumuni di tecnulugia di pompa di calore.Questi sistemi utilizanu l'aria ambientale da l'esternu di l'edificiu cum'è fonte di calore o radiatore.

pompa di calore à souce d'aria

A pompa di calore opera in modu di rinfrescante cù u listessu prucessu chì l'aria condizionata.Ma in modu di riscaldamentu, u sistema usa l'aria esterna per riscalda u refrigerante.A pompa di calore comprime u refrigerante per pruduce gasu più caldu.L'energia termale si move in l'edificiu è hè liberata per l'unità interni (o per i sistemi di tubazioni, secondu a struttura di u sistema).

Una pompa di calore in un clima fretu vi mantene caldu in tuttu l'invernu.

Quandu u refrigerante hè significativamente più bassu di a temperatura esterna, a pompa di calore furnisce un riscaldamentu affidabile.In u clima mite, i pompi di calore in i climi friddi ponu operare cù una efficienza di finu à 400% - in altri palori, generanu quattru volte l'energia cunsumata.

Di sicuru, u più fretu di u clima, u più difficiuli di a pompa di calore per travaglià per furnisce u calore.Sottu un certu limitu di temperatura, l'efficienza di u sistema diminuirà.Ma questu ùn significa micca chì e pompe di calore ùn sò micca adattati per a temperatura sottu u puntu di congelazione.

E pompe di calore per u clima fretu (cunnisciutu ancu cum'è pompe di calore à bassa temperatura ambientale) anu caratteristiche innovatori chì li permettenu di funzionà in modu efficiente à temperature sottu à - 30 gradi.Queste funzioni includenu:

Refrigerante per u clima fretu
Tutte e pompe di calore d'aria cuntenenu refrigerant, un compostu chì hè assai più fretu di l'aria esterna.Pompe di calore in i climi friddi tipicamente utilizanu refrigeranti cù punti di ebollizione più bassi di i refrigeranti di pompa di calore tradiziunali.Questi refrigeranti ponu cuntinuà à flussu à traversu u sistema à a temperatura ambientale bassa è assorbe più calore da l'aria fridda.

Disegnu di compressore
In l'ultima dècada, i pruduttori anu fattu migliurà à i compressori per riduce l'energia necessaria per u funziunamentu è migliurà a durabilità.Pompe di calore in i climi friddi tipicamente utilizanu compressori variabili chì ponu aghjustà a so velocità in tempu reale.I compressori tradiziunali di velocità constante sò o "on" o "off", chì ùn hè micca sempre efficace.

I compressori variabili ponu funziunà à un bassu percentualità di a so velocità massima in u clima mite è poi cambià à velocità più altu à temperature estreme.Questi inverter ùn utilizanu micca tutti o nimu metudi, ma invece estrae una quantità approprita di energia per mantene u spaziu internu à una temperatura còmoda.

Altre ottimisazioni ingegneria

Ancu s'è tutte e pompe di calore utilizanu u listessu prucessu di basa per trasfiriri l'energia, diverse migliure di l'ingegneria ponu migliurà l'efficienza di stu prucessu.E pompe di calore di u clima friddu ponu utilizà un flussu d'aria ambientale ridutta, una capacità di compressore aumentata è una cunfigurazione mejorata di i cicli di compressione.Quandu a dimensione di u sistema hè adattatu per l'appiecazione, questi tipi di migliuramentu ponu riduce assai i costi di l'energia, ancu in l'inguernu friddu di u Nordeste, induve e pompe di calore sò quasi sempre in funzione.

Comparazione trà e pompe di calore è i sistemi di riscaldamentu tradiziunali in i climi friddi

L'efficienza di u riscaldamentu di a pompa di calore hè misurata da u Fattore di Prestazione di a Stagione di Riscaldamentu (HSPF), chì divide a pruduzzioni di riscaldamentu tutale durante a stagione di riscaldamentu (misurata in unità termali britanniche o BTU) da u cunsumu energeticu tutale durante quellu periodu di tempu (misuratu in kilowatt). ore).U più altu u HSPF, u megliu l'efficienza.

Pompe di calore in i climi friddi ponu furnisce HSPF di 10 o più altu - in altri palori, trasmettenu assai più energia di quellu chì cunsuma.Duranti i mesi di l'estiu, a pompa di calore cambia à u modu di refrigerazione è opera in modu efficiente (o più efficace) cum'è a nova unità di climatizazione.

E pompe di calore HSPF elevate ponu fà fronte à u clima fretu.Pompe di calore in i climi friddi ponu sempre furnisce un calore affidabile à a temperatura sottu -20 ° F, è parechji mudelli sò 100% efficaci à a temperatura sottu u puntu di congelazione.A causa di u fattu chì e pompe di calore cunsumu menu electricità in u clima mite, i so costi operativi sò assai più bassi cumparatu cù i sistemi tradiziunali cum'è i forni di combustione è e caldaie.Per i pruprietarii di edifizii, questu significa risparmiu significativu in u tempu.

Pompe à chaleur SolarShine EVI

Questu hè chì i sistemi di l'aria furzata cum'è i forni di gas naturale devenu generà calore, invece di trasferisce da un locu à l'altru.Un furnace novu d'alta efficienza pò ottene una rata d'utilizazione di carburante di 98%, ma ancu i sistemi di pompa di calore inefficienti ponu ottene una efficienza di 225% o più.


Postu tempu: Apr-17-2023