A pompa di calore aria à acqua aumenta a neutralità di carbonu

U 9 ​​d'Aostu, u Panel Interguvernamentale di u Cambiamentu Climaticu (IPCC) hà publicatu u so ultimu rapportu di valutazione, indicà chì i cambiamenti in tutte e regioni è in tuttu u sistema climaticu, cum'è l'aumentu continuu di u livellu di u mari è l'anomali climatichi, sò irreversibili per centinaie o ancu millaie. d'anni.

L'aumentu cuntinuu di l'emissioni di carbonu hà purtatu à u sviluppu di u clima glubale in una direzzione più estrema.Ricertamenti, i venti severi, l'inundazioni causati da precipitazioni forti, a siccità causata da u clima d'alta temperatura è altri disastri sò spessu in scena in tuttu u mondu.

U cambiamentu ambientale è climaticu hè diventatu l'ultima crisa globale.

In u 2020, a nova pneumonia coronavirus era terribile, ma Bill Gates hà dettu chì u cambiamentu climaticu hè più terribile.

Hà preditu chì a prossima catastrofa chì hà causatu morti massivi, lascendu a ghjente per lascià a casa, è difficultà finanziarie è crisi glubale hè u cambiamentu climaticu.

ipcc

Tutti i paesi di u mondu duveranu avè u listessu scopu di riduce l'emissioni di diossidu di carbonu è di prumove u sviluppu à pocu carboniu in tutte l'industrii!

principiu di funziunamentu di a pompa di calore
Pompa di calore d'aria SolarShine

U 18 di maghju di questu annu, l'Agenzia Internaziunale di l'Energia (IEA) hà publicatu emissioni nette zero in u 2050: a carta di strada di u settore energeticu globale, chì hà pianificatu a strada globale per a neutralità di u carbonu.

L'Agenzia Internaziunale di l'Energia hà indicatu chì l'industria energetica glubale hà bisognu di una trasfurmazioni senza precedente in a produzzione, u trasportu è l'usu di l'energia glubale per ghjunghje l'obiettivu di emissioni nette zero per u 2050.

In quantu à l'acqua calda domestica o cummerciale, a pompa di calore di l'energia di l'aria aiutarà à riduce l'emissioni di carbone.

Perchè l'energia di l'aria usa l'energia di u calore liberu in l'aria, ùn ci hè micca emissioni di carbonu, è circa 300% di l'energia di u calore pò esse cunvertisce in modu efficiente.


Tempu di pubblicazione: 14-settembre-2021