Opportunità di mercatu di chiller prima di 2026

"Chiller" hè cuncepitu per u scopu di rinfriscà o riscalda l'acqua o un fluidu di trasferimentu di calore, significa un pacchettu di l'equipaggiu di refrigerazione di l'acqua o di u fluidu di trasferimentu di calore custruitu apposta in u locu, o un assemblatu di fabbrica è prefabbricatu di unu (1) o più. compressori, condensatori è evaporatori, cù interconnessioni è accessori cumpresi cuntrolli,

A dimensione di u mercatu globale di chillers hè stata stimata à 4,1 miliardi USD in 2021 è hè prevista per ghjunghje à 4,8 miliardi USD da u 2026, à un CAGR di 3,0% trà 2021 è 2026. U mercatu di chillers hè guidatu da a ricuperazione di diverse industrie d'usu finale durante u periodu di previsione.L'APAC hè a regione dominante per u cunsumu di chiller in paesi cum'è a Cina, l'India è l'altri Asia Sud-Est.

chiller-mercatu 12

SolarShine furnisce i chillers rinfriscati à l'aria è i chillers rinfriscati à l'acqua, i mudelli ponu esse di tipu tubu-in-shell o Spiral Type, a capacità di rinfrescante hè da 9KW-150KW.I nostri refrigeratori adoptanu compressori è pompe superbi impurtati per assicurà un funziunamentu sicuru è tranquillu, un risparmiu di energia è una vita di serviziu durabile, impieganu microcomputer cù un funziunamentu faciule chì pò cuntrullà a temperatura in 3 ℃ à 45 ℃ precisamente, è anu un disignu unicu per u risultatu di u condensatore è di l'unità di dispersione di calore. in un eccellente effettu di scambiu di calore.


Tempu di post: May-09-2022