I paesi di l'UE incuraghjenu l'implementazione di pompe di calore

Quist'annu, l'Agenzia Internaziunale di l'Energia (IEA) hà dettu nant'à u so situ ufficiale chì e sanzioni di l'UE riduceranu l'impurtazioni di gas naturale di u gruppu da a Russia da più di un terzu, l'IEA hà datu 10 suggerimenti destinati à rinfurzà a flessibilità di a reta di gas naturale di l'UE. è minimizzà e difficultà chì i cunsumatori vulnerabili ponu scontru.Hè mintuatu chì u prucessu di rimpiazzà e caldaie à gasu cù pompe di calore deve esse acceleratu.

L'Irlanda hà annunziatu un pianu di 8 miliardi di euro, chì quasi duppià u valore di cuncessione di u prughjettu di a pompa di calore.Spera di installà 400000 pompe di calore domestiche per u 2030.

U guvernu olandese hà annunziatu i piani di pruibisce l'usu di caldaie di combustibili fossili da u 2026, è di fà e pompe di calore ibride u standard per u riscaldamentu di a casa.U gabinettu olandese hà prumessu di investisce 150 milioni di euro à l'annu per u 2030 per sustene i pruprietarii per cumprà pompe di calore.

In u 2020, a Norvegia hà cuncessu sussidii à più di 2300 famiglie per mezu di u prugramma Enova, è cuncintrau nantu à u mercatu di pompa di calore à alta temperatura utilizatu in l'area di u riscaldamentu distrettuale.

In u 2020, u guvernu britannicu hà annunziatu u "pianu di dece punti per a Rivuluzione Industriale Verde", chì hà dettu chì u Regnu Unitu investirà 1 miliardo di lire (circa 8,7 miliardi di yuan) in edifici residenziali è publichi per fà edifizii residenziali è publichi novi è vechji più energia- efficace è cunfortu;Fà l'edificazioni di u settore publicu più ecologicu;Tagliate e spese di l'ospitale è di a scola.Per fà case, scole è ospedali più verdi è puliti, hè prupostu di installà 600000 pompe di calore ogni annu da u 2028.

In u 2019, a Germania hà prupostu di ottene a neutralità climatica in u 2050 è di avanzà stu scopu à u 2045 in maghju di u 2021.U foru di trasfurmazioni di l'energia Agora è altri think tanks autoritarii in Germania anu stimatu in u Rapportu di ricerca "Neutralizazione di u clima in Germania 2045" chì se l'obiettivu di a neutralizazione di u carbonu in Germania hè avanzatu finu à u 2045, u numeru di pompe di calore installate in u campu di riscaldamentu in Germania serà. ghjunghje à almenu 14 milioni.


Tempu di Post: 30-May-2022