Installazione di un riscaldatore d'acqua di pompa di calore


Passi basi di l'installazione di un riscaldatore d'acqua di pompa di calore:

 

1. Posizionamentu di l'unità di a pompa di calore è determinendu a pusizione di pusizioni di l'unità, principarmenti cunsiderendu u cuscinettu di u pianu è l'influenza di l'aria d'entrata è di uscita di l'unità.

2. U fundamentu pò esse fattu di cimentu o di l'acciaio di u canali, deve esse nantu à u fasciu portante di u pianu.

3. L'aghjustamentu di u piazzamentu deve esse assicuratu chì l'unità hè stata stabilita, è u pad di gomma damping deve esse utilizatu trà l'unità è a fundazione.

4. A cunnessione di u sistema di l'acqua si riferisce principalmente à a cunnessione di pompe d'acqua, valve, filtri, etc., trà u mutore principale è u tank d'acqua.

5. Cunnessione elettrica: a linea elettrica di a pompa di calore, a pompa d'acqua, a valvula solenoide, u sensoru di a temperatura di l'acqua, l'interruttore di pressione, l'interruttore di flussu di destinazione, ecc.

6. Test di pressione di l'acqua per detectà s'ellu ci hè una fuga d'acqua in a cunnessione di pipeline.

7. Prima di a cumissioni di a macchina, l'unità deve esse messa in terra è a prestazione d'insulazione di u mudellu di a macchina deve esse verificata cù un megger.Verificate chì ùn ci hè micca prublema, cuminciate è eseguite.Verificate u currente di u funziunamentu, a tensione è altri paràmetri di a macchina cù un multimetru è un meter current clamp.

8. Per l'insulazione di pipa, i materiali d'insulazione di gomma è plastica sò usati per l'insulazione, è a superficia esterna hè fissata cù una lamina d'aluminiu o una piastra fina d'acciaio galvanizatu.

Installazione di unità di pompa di calore

1. I requisiti di stallazione di l'unità di pompa di calore sò listessi cum'è quelli di l'unità esterna di l'aria condizionata.Pò esse stallatu nantu à u muru esternu, u tettu, u balcone è a terra.L'uscita di l'aria deve evità a direzzione di u ventu.

2. A distanza trà l'unità di a pompa di calore è u cisterna di l'acqua ùn deve esse più grande di 5m, è a cunfigurazione standard hè 3m.

3. A distanza trà l'unità è i mura circundanti o altri ostaculi ùn deve esse troppu chjucu.

4. Se un capannone anti-pioggia hè stallatu per prutezzione di l'unità da u ventu è u sole, l'attenzione deve esse pagata per assicurà chì l'absorzione di u calore è a dissipazione di u calore di l'unità di scambiatore di calore ùn sò micca impedite.

5. L'unità di a pompa di calore deve esse stallatu in un locu cù fundamentu solidu, è deve esse stallatu verticalmente è fissatu cù ancore bolts.

6. U pannellu di visualizazione ùn deve esse stallatu in u bagnu, per ùn avè micca affettatu u travagliu normale per l'umidità.

 

Stallazione di un cisterna d'acqua

1. U cisterna d'acqua pò esse stallatu fora cù l'unità esterna di a pompa di calore, cum'è balcone, tettu, terra, o in casa.U cisterna d'acqua deve esse stallatu nantu à a terra.U fundamentu di u situ di stallazione hè solidu.Deve suppurtà u pesu di 500 kg è ùn pò micca esse appiccicatu à u muru.

2. Una valvula hè stallata vicinu à u cisterna di l'acqua è l'interfaccia trà u tubu di l'acqua di l'acqua è a pipa d'acqua calda.

3. L'acqua dripping in u portu di rilievu di a valvula di salvezza in l'outlet d'acqua calda di u cisterna d'acqua hè un fenomenu di sollievu di pressione, chì ghjoca un rolu protettivu.Basta à cunnette un tubu di drenaje.


Tempu di post: 25-dic-2021