Cumu cuncepisce un Sistema di Riscaldamentu Centrale di Acqua Calda Solare Termale?

U sistema di riscaldamentu cintrali di l'acqua solare termale hè un sistema solare divisu, chì significa chì i cullettori solari sò cunnessi cù u cisterna di almacenamentu d'acqua attraversu una pipeline.Sicondu a diffarenza trà a temperatura di l'acqua di i cullettori solari è a temperatura di l'acqua di u cisterna d'acqua, a pompa di circulazione hè aduprata per fà l'acqua di i cullettori solari è l'acqua di u cisterna d'acqua cunduce u scambiu di calore forzatu.Vale à dì, quandu a temperatura di l'acqua di i cullettori solari hè 5-10 gradi più altu ch'è quella di u cisterna di l'acqua, a pompa di circulazione travaglia per pompà l'acqua da u cisterna di l'acqua à u fondu di u cullettore solare, è l'acqua calda nantu à l'acqua. a parti suprana di u cullettore hè imbuttata in u tank d'acqua;Quandu l'acqua calda di u cullettivu hè equilibratu cù a temperatura di l'acqua di u cisterna di l'acqua, a pompa di circulazione ferma di travaglià, per migliurà continuamente a temperatura di l'acqua di u cisterna d'acqua.Stu metudu hà una alta efficienza termale è una rapida crescita di a temperatura.

Certi utilizatori utilizanu u tippu di uscita di l'acqua à temperatura constante, vale à dì, quandu a temperatura di l'acqua di u cullettore solare hè più altu di u valore stabilitu 1, furnisce l'acqua di u rubinettu à u cullettore, spinghje l'acqua calda di u cullettore in u cisterna d'acqua, è ferma l'acqua. furnisce quandu a temperatura di l'acqua di u colector solare hè più bassu di u valore stabilitu 2. Stu metudu hà u vantaghju di u prezzu bassu, ma u valore stabilitu deve esse aghjustatu secondu e diverse stagioni.

Circa u sistema di acqua calda centrale solare termale di SolarShine:

U sistema di riscaldamentu cintrali di l'acqua termale Solarshine di Solarshine hè cumminatu cù un cullettore solare d'alta efficienza, un cisterna d'acqua calda, pompe è parti assistenti cum'è tubi, valvole, etc. Attraversu u nostru sistema di cuntrollu prufessiunale, pudemu preferenzialmente aduprà u calore ottenutu da a radiazione solare.In i ghjorni di sole, u sistema pò risponde à a dumanda di acqua calda generata da l'energia solare, l'elementu di riscaldamentu elettricu di back-up hè una fonte di calore ausiliaria necessaria.Quandu l'acqua calda prodotta da l'energia solare ùn riesce à scuntrà i bisogni di l'usu in i ghjorni piovosi cuntinui o una piccula parte di l'acqua calda deve esse mantene a temperatura constante di notte, u riscaldatore elettricu cumencia automaticamente à riscaldamentu.

cuncepimentu di u sistema solare


Cumpunenti standard di u sistema:

1. Collettori solari
2. Cisterna d'acqua calda
3. Pompa Circulation Solar
4. Valvula di riempimentu d'acqua fredda
5. Elementu di riscaldamentu elettricu di salvezza
6. Controller è power station
7. Tutti i raccordi necessarii, valvole è pipe line
8. Altre parti optional deve esse acquistatu separatamente secondu a situazione attuale(cum'è quantità di doccia, pavimenti di l'edificiu, etc.)
8-1: Pompa di rinfurzà l'acqua calda (utilizate per aumentà a pressione di l'acqua calda à a doccia è i rubinetti)

8-2: Sistema di cuntrollu di ritornu di l'acqua (adupratu per mantene una certa temperatura di l'acqua calda di u pipeline di l'acqua calda è assicuratevi di furnisce rapidamente acqua calda interna)


Tempu di Postu: Dec-06-2021