Cumu calà e vostre bollette elettriche per risparmià soldi?

Se vulete salvà un pocu di soldi nantu à i vostri bills, cuminciendu cù u vostru riscaldatore d'acqua serà un bonu modu.Sicondu u rapportu di u Dipartimentu di l'Energia, Questa caldaia senza pretensione in a vostra casa pò aduprà 14% à 18%.

A diminuzione di a temperatura di u riscaldatore di l'acqua pò esse un grande principiu, ma in certi casi, cambià à una altra fonte di carburante pò fà una diferenza ancu più grande.Cum'è u cambiamentu à u riscaldatore d'acqua solare o un sistema di riscaldamentu d'acqua di pompa di calore d'aria.I riscaldatori di l'acqua solari utilizanu u calore di u sole per riscalda l'acqua, a pompa di calore utilizate u calore in l'aria per riscalda l'acqua, i fonti di sente sò liberi, è sò amichevuli di l'ambiente, senza carbonu.ponu ancu riduce a vostra impronta di carbonu è risparmià un pocu di soldi.

/u-megliu-prodottu-di-scalda-acqua-solare-compact-150-300-litri/

U riscaldatore d'acqua solare cù cullettori flat-plate hè assai cumuni, alta efficienza.U cullettore di piastra piatta usa una piastra di metallu, spessu dipinta di neru, cù a superficia di rivestimentu di cromu neru, per sughjerà u calore di u sole.U calore viaghja da a piastra à i tubi di cobre pienu d'acqua.L'acqua passa per i tubi da è da u cisterna d'acqua calda in acciaio inox SUS 304, mantenendu l'acqua calda calda.

Prima di cumprà un riscaldatore d'acqua solare, avete bisognu di sapè:

Prima, u vostru tettu deve esse in bona forma, abbastanza spaziu è avè abbastanza sole.Sè avete bisognu di rimpiazzà u vostru tettu, fate prima.

Siconda, duvete ottene parechje quote.Per dumandà à l'installatori cun cunniscenze lucali pò dà una idea megliu di quale dimensione di riscaldatore d'acqua solare avete bisognu.Dui altri metrichi chì vulete verificà sò u fattore di l'energia solare è a frazione solare.

riscaldatore d'acqua solare è pompa di calore

Per salvà a fattura, un altru modu hè di cumprà un riscaldatore d'acqua di pompa di calore d'aria.

E pompe di calore di l'aria à l'acqua catturanu l'energia di calore almacenata in l'aria per riscalda l'acqua, per furnisce l'acqua calda constante per e persone.L'energia di u calore pigliata da l'aria serà sempre sicura è dispunibule, dendu un suministru energeticu illimitatu.

A pompa di calore pò salvà u costu mediu di riscaldamentu di 80% cà i riscaldatori elettrici.

Hè facilitu installazione è cunniscenza è travaglia in cundizione estremamente tranquilla.È u sistema di pompa di calore hè intelligente, pò travaglià cù un controller automaticu è intelligente, senza bisognu di alcuna operazione manuale.

 Nantu à noi
 


Tempu di Postu: Feb-21-2023