Cumu mantene u riscaldatore d'acqua solare?

In cunsiderà a prutezzione di l'ambiente, a cunsirvazione di l'energia, l'usu di l'energia verde è altri fattori, hè inevitabbile per a sucità di prumove l'usu di sistemi d'acqua calda solare in edifici residenziali per furnisce l'acqua calda domestica per i residenti.Riscaldatori di l'acqua solare anu fattu un grande prugressu in a ricerca è u sviluppu, a produzzione cummerciale, u sviluppu di u mercatu, etc. Cullettori solari di piastra piatta, cullettori di tubi di vacuum di vetru, è riscaldatori d'acqua solari di diversi mudelli è specificazioni sò stati largamente utilizati da l'utilizatori.

riscaldatore d'acqua solare solarshine

U mantenimentu è a gestione di u sistema di riscaldamentu d'acqua solare (calefattore) hè assai impurtante, chì hè direttamente ligatu à l'efficienza di a cullizzioni di calore è a vita di serviziu di u sistema di riscaldamentu d'acqua (calor).

Mantenimentu di u sistema d'acqua calda solare (riscaldatore)

1. Cunduce u sistema blowdown regularmente per impediscenu u bloccu di pipeline;U cisterna d'acqua deve esse pulita per assicurà a qualità di l'acqua pulita.

2. Rigularmente sguassate a polvera è a terra nantu à a tappa trasparente di u cullettore solare, è mantene a tappa pulita per assicurà una alta trasmittanza di luce.Prestate attenzione à verificà se a piastra di copertura trasparente hè dannata, è rimpiazzà si hè dannatu.

3. Per i riscaldatori d'acqua solare di tubu vacuum, verificate spessu se u gradu di vacuum di u tubu vacuum o u tubu di vetru internu hè rottu.Quandu u getter di titaniu di bario di u tubu di vacuum diventa neru, indica chì u gradu di vacuum hè diminuitu, è u tubu di u cullettore deve esse rimpiazzatu.À u listessu tempu, pulite u riflettore di u tubu vacuum.

4. Patrol è cuntrolla tutti i pipi, valves, valve di bola, valves solenoid, tubi di cunnessione, etc., per a fuga, è u revestimentu di calore assorbente di u cullettore per danni o caduta.Tutti i supporti è i tubi sò dipinti cù pittura protettiva una volta à l'annu per prevene a corrosione.

mercatu di riscaldatori d'acqua solare

5. Impedisce à u sistema di circulazione di piantà a circulazione è pruvucannu l'insolazione, chì pruvucarà a temperatura interna di u cullettore à risurrezzione, dannu u revestimentu, è causanu deformazione di a capa d'insulazione di a scatula, rottura di vetru, etc. esse u bloccu di pipa circulante;In u sistema di circulazione naturali, pò ancu esse pruvucatu da un fornimentu d'acqua fretu insufficiente, è u nivellu di l'acqua in u cisterna d'acqua calda hè più bassu di u pipa di circulazione superiore;In u sistema di circulazione furzata, pò esse causatu da a stop of the circulating pump.

6. Per u sistema di l'acqua calda in tuttu u tempu cù una fonte di calore ausiliaria, u dispusitivu di fonte di calore ausiliari è u scambiu di calore deve esse verificatu regularmente per u funziunamentu normale.A fonte di calore ausiliaria riscaldata da u tubu di riscaldamentu elettricu deve assicurà u funziunamentu affidabile di u dispusitivu di prutezzione di fuga prima di l'usu, altrimenti ùn pò micca esse usatu.Per u sistema di riscaldamentu solare di a pompa di calore, verificate se u compressore di a pompa di calore è u ventilatore funzionanu nurmale, è eliminà u difettu in u tempu, ùn importa quale parte hà prublemi.

7. Quandu a tampiratura hè più bassu di 0 ℃ in l'invernu, u sistema di piattu pianu drenerà l'acqua in u cullettore;Se un sistema di circulazione forzata cù a funzione di u sistema di cuntrollu antifreeze hè stallatu, hè solu necessariu di inizià u sistema antifreeze senza sviutata l'acqua in u sistema.

cumu mantene un riscaldatore d'acqua solare


Tempu di Postu: Jan-09-2023