In u 2030, u voluminu mediu di vendita mensile globale di pompe di calore superà i 3 milioni di unità

L'Agenzia Internaziunale di l'Energia (IEA), cù sede in Parigi, Francia, hà publicatu u rapportu di u mercatu di l'efficienza energetica 2021.L'IEA hà dumandatu l'accelerazione di l'implementazione di tecnulugia è soluzioni pertinenti per migliurà l'efficienza di l'usu di l'energia.En 2030, l'investimentu annuale in l'efficienza energetica globale deve esse triplicatu sopra u livellu attuale.

pompa di calore high cop

U rapportu hà dettu chì, per via di a prumuzione di a pulitica di elettrificazione, l'implementazione di pompe di calore hè accelerata in u mondu sanu.

A pompa di calore hè una tecnulugia chjave per migliurà l'efficienza energetica è eliminà gradualmente i combustibili fossili per u riscaldamentu spaziale è altri aspetti.In l'ultimi cinque anni, u numeru di pompe di calore installate in u mondu hà aumentatu di 10% annu, ghjunghje à 180 milioni di unità in 2020. In u scenariu di ottene emissioni nette zero in 2050, u numeru di installazioni di pompe di calore ghjunghje à 600 milioni da 2030.

In 2019, quasi 20 milioni di famiglie anu acquistatu pompe di calore, è queste richieste sò principalmente cuncentrate in Europa, in l'America di u Nordu è in alcune regioni più fresche in Asia.In Europa, u voluminu di vendita di pompe di calore hà aumentatu da circa 7% à 1,7 milioni di unità in 2020, rializendu u riscaldamentu di u 6% di l'edificazioni.In u 2020, e pompe di calore anu rimpiazzatu u gasu naturale cum'è a tecnulugia di riscaldamentu più cumuna in i novi edifici residenziali in Germania, chì rende l'inventariu stimatu di pompe di calore in Europa vicinu à 14,86 milioni di unità.

In i Stati Uniti, a spesa in pompe di calore residenziale hà aumentatu da 7% da 2019 à $ 16,5 miliardi, chì rapprisentanu circa 40% di i novi sistemi di riscaldamentu residenziale unifamiliari custruiti trà 2014 è 2020. In a nova famiglia multifamiliare, a pompa di calore hè u a tecnulugia più cumunimenti usata.In a regione Asia-Pacificu, l'investimentu in pompe di calore hè aumentatu da 8% in 2020.


Tempu di Postu: Mar-01-2022