Agenzia Internaziunale di l'Energia: u voluminu di vendita di pompa di calore di l'UE aumenterà 2,5 volte in 2030

L'Agenzia Internaziunale di l'Energia (IEA) hà indicatu in un rapportu publicatu u marcuri chì a crisa energetica glubale hà acceleratu a trasfurmazioni di l'energia, è e pompe di calore efficienti, à risparmiu energeticu è à pocu carboniu sò ancu diventate una nova scelta.Hè previstu chì e vendite glubale di u sistema di pompe di calore aumenteranu à un livellu record in i prossimi anni.

/china-oem-factory-ce-rohs-dc-inverter-air-source-heating-and-cooling-heat pump-with-wifi-erp-a-product/

In u rapportu speciale "U futuru di e pompe di calore", l'IEA hà fattu una prospettiva globale globale nantu à a pompa di calore aria à acqua.A tecnulugia di a pompa di calore hè una nova tecnulugia energetica chì hà attiratu assai attenzione in u mondu in l'ultimi anni.In particulare, u sistema di pompa di calore split hè un dispositivu chì pò ottene energia di calore di bassa qualità da l'aria naturale, l'acqua o a terra, è furnisce energia di calore d'alta qualità chì pò esse usata da e persone attraversu u travagliu di energia.

L'IEA hà dettu chì a pompa di calore hè una soluzione efficiente è amica di u clima.A maiò parte di l'edifizii in u mondu ponu utilizà a pompa di calore per u riscaldamentu è u rinfrescante, chì ponu aiutà i cunsumatori à risparmià soldi è riduce a dependenza di i paesi à i combustibili fossili.

U mercatu di a pompa di calore hà sperimentatu una forte crescita in l'ultimi anni per via di costi più bassi è incentivi forti.In u 2021, u voluminu di vendita globale di pompa di calore hè aumentatu di quasi 15% annu annu, cumpresu u voluminu di vendita di l'UE aumentatu di circa 35%.

Pompa di calore in Europa 3

Per fà fronte à a crisa energetica glubale, a vendita di pompe di calore in 2022 hè prevista per ghjunghje à un livellu record, soprattuttu in Europa.In a prima mità di u 2022, e vendite di certi paesi anu più di radduppiatu cumparatu cù u listessu periodu di l'annu passatu.

L'IEA crede chì, se i guverni prumove in successu i so scopi di riduzzione di emissioni è di sicurezza energetica, da u 2030, a vendita annuale di pompe di calore di l'UE pò cresce da 2 milioni di unità in 2021 à 7 milioni di unità, equivalenti à un aumentu di 2,5 volte.

U direttore di l'IEA Birol hà dettu chì u sistema di pompa di calore hè una parte indispensabile di a riduzione di emissioni è u sviluppu, è ancu una suluzione per l'UE per risolve a crisa energetica attuale.

Birol hà aghjustatu chì a tecnulugia di pompa di calore di l'aria à l'acqua hè stata testata è pruvata ripetutamente, è pò travaglià ancu in e cundizioni climatichi più freti.I pulitici anu da sustene pienamente sta tecnulugia.E pompe di calore ghjucanu un rolu chjave per assicurà u riscaldamentu di a casa, prutegge e famiglie vulnerabili è l'imprese da i prezzi elevati, è ghjunghje à i scopi climatichi.

Sicondu i dati di l'IEA, secondu u prezzu di l'energia attuale, u costu di l'energia salvata da e famiglie europee è americane chì cambianu à pompe di calore ogni annu varieghja da $ 300 à $ 900.

In ogni casu, u costu di l'acquistu è l'installazione di pompe di calore pò esse duie à quattru volte di e caldaie à gasu, chì esige u guvernu per furnisce u sustegnu necessariu.Attualmente, più di 30 paesi anu implementatu incentivi finanziarii per pompe di calore.

L'IEA stima chì da u 2030, e pompe di calore puderanu riduce l'emissioni glubale di diossidu di carbonu da almenu 500 milioni di tunnellate, chì hè equivalente à l'emissioni di diossidu di carbonu annuali attuali di tutte e vitture europee.Inoltre, e pompe di calore ponu ancu risponde à alcuni di i bisogni di i settori industriali, in particulare in l'industria cartaria, alimentaria è chimica.
10 pompa di calore

Birol hà elogiatu chì tutte e cundizioni per u decollo di u mercatu di a pompa di calore sò stati pronti, chì ci ricorda a pista di sviluppu di e tecnulugia di i veiculi fotovoltaici è elettrici.E pompe di calore anu risoltu e preoccupazioni più pressanti di parechji decisori pulitichi in quantu à l'accessibilità energetica, a sicurezza di l'approvvigionamentu è a crisa climatica, è ghjucanu un enorme putenziale ecunomicu è ambientale in u futuru.


Tempu di Postu: Dec-02-2022