Installazione di u cullettore solare

Cumu installà i cullettori solari per riscaldatori d'acqua solare o sistema di riscaldamentu d'acqua cintrali?

1. Direction and lighting of collector

(1) A megliu direzzione di stallazione di u cullettore solare hè 5 º à u sudu da l'Occidenti.Quandu u situ ùn pò micca scuntrà sta cundizione, pò esse cambiatu in u intervallu di menu di 20 ° à l'Ovest è menu di 10 ° à l'Est (aghjustate versu 15 ° à l'Ovest quant'è pussibule).

(2) Assicurà l'illuminazione massima di u cullettore solare è eliminà l'ombra.Se l'installazione di più fila hè necessaria, u valore limitu minimu di u spaziu trà e fila di fronte è di a reta hè 1,8 volte di l'altezza di u cullettore solare di a prima fila (metudu di calculu cunvinziunali: prima calculate l'angolo solare lucale à u solstiziu d'invernu, vale à dì. 90 º - 23,26 º - latitudina lucale; poi misurà l'altitudine di l'energia solare; infine calculate u valore di spaziatura utilizendu a formula di a funzione trigonometrica o dumandate aiutu à i tecnichi di a cumpagnia).Quandu u spaziu ùn pò micca scuntrà e cundizioni sopra, l'altitudine di u cullettivu posteriore pò esse elevata per chì a parte posteriore ùn hè micca ombreggiata.Se a funzione integrata anti reazione domestica hè stallata in una fila, pruvate micca di stallà parechje fila. 

2. Fixing di colector solare 

(1) Se u riscaldatore d'acqua solare hè stallatu nantu à u tettu, i cullettori solari sò cunnessi in modu affidabile cù a trave di u tettu, o un tripode deve esse stallatu nantu à u muru sottu à l'eaves, è u supportu solare è u tripode sò cunnessi è ligatu fermamente cù una corda di filu d'acciaio;

(2) Se tuttu u riscaldatore di l'acqua solare hè stallatu nantu à a terra, a fundazione deve esse fatta per assicurà chì u supportu ùn affundà micca è deforma.Dopu à a custruzzione, u colector solare deve esse chjusu per prevene danni da fatturi esterni.

(3) U pruduttu installatu pò resiste à a forza 10 ventu forte quandu ùn hè micca carica, è u pruduttu deve piglià a prutezzione di fulmini è e misure di prevenzione di caduta. 

(4) Ogni fila di array di cullezzione deve esse nantu à a stessa linea horizontale, angolo uniforme, horizontale è verticale.


Tempu di Postu: 05-Jan-2022