U mercatu di a pompa di calore in Polonia è in Europa cresce rapidamente

A Pulonia hè stata u mercatu in più rapida crescita d'Europa per e pompe di calore per l'ultimi trè anni, un prucessu acceleratu di più da a guerra in Ucraina.Avà hè ancu diventatu un centru di fabricazione maiò per i dispositi.

L'Organizazione Polacca per u Sviluppu di a Tecnulugia di Pompa di Calore (PORT PC), un gruppu industriale, informa chì u 2022 hà vistu un aumentu record per u mercatu polaccu di pompe di calore, cù un aumentu di 137% in pompe di calore aria-acqua - a più cumuna. tipu - vindutu.

In totale, più di 203 000 pompe di calore di tutti i tipi sò state vendute in Pulonia in 2022, solu 33 000 menu cà in Germania, chì hà una pupulazione più di duie volte più grande.A crescita di a vendita di pompe di calore in Pulonia hè stata a più rapida in Europa per ognunu di l'ultimi trè anni, nota l'Associazione Europea di Pompa di Calore.

屏幕快照 2023-05-13 15.51.52

Una alternativa efficiente in energia à i furnace, pompe di calore - cum'è un climatizzatore in reverse - utilizanu l'electricità per trasfiriri u calore da un spaziu caldu à un spaziu frescu.A pompa più cumuna hè una pompa di calore d'aria, chì move u calore trà un edifiziu è l'aria esterna.Per rimpiazzà e caldaie à gas, a nova generazione di pompe di calore pò riduce u costu di l'energia quant'è90 per centu, è tagliate l'emissioni di circa un quartu in quantu à u gasu è trè quarti in quantu à un ventilatore elettricu o un riscaldatore di pannelli.Cum'è i prezzi di u carbone cullà più altu, u gasu diventerà sempre più caru, è à longu andà, e pompe di calore seranu a compra menu costu.

Sicondu u Gruppu di u Bancu Mundiale,36 di e 50 cità più contaminatein l'Unione Europea sò in Pulonia.

À u centru di sta trasfurmazioni sò duie tecnulugii: pompe di calore, chì estrae u calore ambientale in modu estremamente efficiente cù l'electricità, è u riscaldamentu distrettu, induve e piante à grande scala pruducenu calore per una cumunità sana.

Finu à pocu tempu, a vendita di a pompa di calore avia avutu difficultà per piglià, ma questu hè cambiatu rapidamente.In un precedente post d'ospiti di Carbon Brief avemu infurmatucrescita a doppia cifrain 2021.

Da tandu,L'invasione di l'Ucraina da a Russia, a crisa energetica risultante è cunnessiintervenzioni puliticheanu aumentatu ancu di più l'installazione in Auropa, à novi massimi senza precedente.

Per a prima volta in u 2022, a vendita di pompa di calore in Europa hà righjuntu 3 milioni, in crescita di 0,8 milioni (38%) da un annu prima è radduppiendu da 2019. A vendita duppiò in un solu annu in Pulonia, Repubblica Ceca è Belgio.

pompa di calore à souce d'aria


Tempu di Post: 13-May-2023