U rolu di e pompe di calore in u scenariu di l'IEA Net-Zero Emissions da u 2050

Da Co-direttore Thibaut ABERGEL / Agenzia Internaziunale di l'Energia

U sviluppu generale di u mercatu globale di pompa di calore hè bonu.Per esempiu, u voluminu di vendita di pompe di calore in Europa hà aumentatu da 12% ogni annu in l'ultimi cinque anni, è e pompe di calore in novi edifici in i Stati Uniti, Germania o Francia sò a tecnulugia principale di riscaldamentu.In u campu di novi edifizii in Cina, cù a migliione di e funzioni in l'ultimi anni, u voluminu di vendita di riscaldatore d'acqua di pompa di calore hà più di triplicatu da u 2010, chì hè principalmente per via di e misure d'incentivazione di China.

À u stessu tempu, u sviluppu di a pompa di calore di a terra in Cina hè particularmente attraente.In l'ultimi 10 anni, l'appiecazione di a pompa di calore di a fonti di terra hà superatu 500 milioni di metri quatratu, è altri campi d'applicazione sò in una prima fase di sviluppu, Per esempiu, pompe di calore industriali medie è bassu temperatura è riscaldamentu distribuitu si basanu sempre nantu à l'usu direttu. di i combustibili fossili.

A pompa di calore pò furnisce più di u 90% di a dumanda globale di riscaldamentu di u spaziu di l'edificiu, è emette menu diossidu di carbonu cà l'alternative più efficaci di i combustibili fossili.I paesi verdi nantu à a mappa anu menu emissioni di carbonu da u funziunamentu di e pompe di calore cà e caldaie à gas di condensazione per altri paesi.

A causa di l'aumentu di l'ingudu per capita, in i paesi caldi è umidi, u nùmeru di climatizzatori di a casa pò triplicate in i prossimi anni, soprattuttu da 2050. A crescita di l'aria condizionata pruducerà economie di scala, chì porta opportunità per pompe di calore. .

In u 2050, a pompa di calore diventerà u principale equipamentu di riscaldamentu in u schema di emissioni nette zero, cuntendu u 55% di a dumanda di riscaldamentu, seguita da l'energia solare.A Svezia hè u paese più avanzatu in questu campu, è u 7% di a dumanda di calore in u sistema di riscaldamentu distrettu hè furnita da a pompa di calore.

Attualmente, circa 180 milioni di pompe di calore sò in opera.Per ottene a neutralizazione di u carbonu, sta figura ci vole à ghjunghje à 600 milioni in 2030. In 2050, 55% di l'edificazioni in u mondu necessitanu 1,8 miliardi di pompe di calore.Ci sò altre tappe in relazione à u riscaldamentu è a custruzzione, vale à dì, pruibisce l'usu di caldaie di combustibili fossili da u 2025 per fà spaziu per altre tecnulugia d'energia pulita cum'è e pompe di calore.


Tempu di posta: 05-novembre-2021