U sicretu per salvà a fattura elettrica di u riscaldatore d'acqua di a pompa di calore d'aria

① U cisterna d'acqua di u riscaldatore di l'acqua di a pompa di calore di a fonte d'aria deve currisponde à a putenza di l'ospite di a pompa di calore, è ùn deve esse micca un picculu cavallu chì tira u carrettu o un grande cavallu chì tira u carrettu.

② U riscaldatore d'acqua di a pompa di calore di a fonte d'aria deve esse stallatu in un locu ben ventilatu in modu chì l'ospite di a pompa di calore pò assorbe più calore è cunsumà menu energia elettrica.

③ U mudellu di u riscaldatore d'acqua di a pompa di calore di a fonte d'aria deve esse sceltu currettamente, è l'ospite adattatu di a pompa di calore deve esse sceltu secondu a diversa temperatura di l'ambiente operativu.U riscaldatore d'acqua di a pompa di calore di l'aria pò sustene a bassa temperatura di minus 25 ℃, ma a tecnulugia di crescita di l'entalpia di l'aria deve esse applicata.

④ A pusizione di stallazione di u riscaldatore d'acqua di a pompa di calore d'aria deve esse u più vicinu pussibule à u puntu di cunsumu d'acqua in l'internu, per evità a perdita di energia causata da a distanza, aumentandu cusì u cunsumu di energia.

⑤ E misure d'insulazione termale devenu esse prese per i tubi di u riscaldatore d'acqua di a pompa di calore d'aria per evità a perdita di una grande quantità di energia termica durante a trasmissione di l'acqua calda, aumentendu cusì u cunsumu d'energia.

⑥ U tempu di riscaldamentu di u riscaldatore d'acqua di a pompa di calore d'aria pò esse cuncepitu, è u cunsumu d'energia in l'ore di punta è di inattività deve esse ragiunamente utilizatu.U riscaldatore d'acqua di a pompa di calore d'aria deve esse stabilitu cum'è un modu ecunomicu, è u riscaldamentu deve esse realizatu in u periodu di u prezzu di l'electricità, quantu pussibule.

⑦ Stammi ragiunamente a temperatura di l'acqua calda.U riscaldatore d'acqua di a pompa di calore d'aria hà una tecnulugia intelligente di cuntrollu di temperatura di l'acqua, chì pò cuntrullà a temperatura di l'acqua à a temperatura più adatta (riduce a variazione di a temperatura di l'acqua) secondu i bisogni di u persunale di l'internu.In l'invernu, ùn fate micca a temperatura di l'acqua troppu alta, chì ùn pò micca solu ottene l'effettu di risparmiu di energia, ma ancu ottene acqua calda cunfortu.

2-air-source-heat-pump-water-heater-for-home


Tempu di Postu: Aug-08-2022